loading...
چهار کلوم حرف
حامد بازدید : 1 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

سلام

اینجا رو میسازم برای حرف زدن البته به زبون تایپ

هر کی که یه کمی حرف ته دلش هست ، میتونه بنویسه بدون اینکه نیاز داشته باشه جملات قلمبه سلمبه و آرایه های ادبی یاد داشته باشه.

بعضی وقتا فقط نیازه که بیای بشینی و  انگشتان رو به کیبورد (البته در قدیم قلم وکاغذ بوده) بچسبونی و بزاری بنویسه،

حتما میپرسی کی؟

خودت...

منظورم اونی که هر روز صبح تا شب به دوست و دشمن...

 همکار و رقیب...

رفیق و نارفیق نشون میدی نیست،

منظورم اونی هستش که واقعا هستی!؟

و شاید اونی که میتونی باشی؟!

آره بنویس

اونموقع است که  بعد از نوشتن حس میکنی که یه چند صد کیلو سبکتر شدی(من ریاضی بد نیست

ها میدونم آدمها به طور متوسط تقریبا 60 - 70 کیلویند، تو بنویس بعد میفهمی که من چی میگم،

این سبکی رو حس میکنی البته پرواز نمیتونی بکنی، قول میدم)

از الان شروع کن به نوشتن

اینجا هم جاییه برای انتشار اونها(البته اگه بخوای و بشه)

من خودم هم مینویسم

البته نوشته های من اسمش "4 کلوم حرف" هستش و از شماره 8 شروع میکنم

یکی نیست بپرسه اولین عدد 1 بعد تو میخوای از 8 شروع کنی

(میگم بیسوادی نگو نه)

آره میخوام از 8 شروع کنم چون 7 نامه اول رو به کسی که عاشقش بودم نوشتم

و این آغاز راه برای من بود

حالا به نظرت آغاز راه برای تو کجاست؟!

(البته منظورم اول راه جاده چالوس نیست)

منتظر نوشته هاتونم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
قبلا فکر میکردم حرف زدن کاری نداری ولی الان میدونم که حرف زدن هم مرد میخواد البته باید انسان باشی ونه حیوان به خصوص طوطی هر کسی میخواد بنویسه یا به ایمیلم(hamed2425@yahoo.com) پیام بده یا اینه میتونه تو خود سایت پیام بزاره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عشق؟ (میتونید چند گزینه رو انتخاب کنید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 333